*
* میم مثل مادری زجر کشیده در رسانه ها - خیارج سرای من است
سفارش تبلیغ
به وبلاگ خیارج سرای من است خوش آمدید

خیارج سرای من است
خیارج 
قالب وبلاگ

خیالهام

لینک دوستان



































میم مثل مادری زجر کشیده در رسانه ها

مادری که ناچار است به جای رسیدگی به فرزندان از میان زباله‌های بازیافتی نان درآورد.
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما تصاویری از یک مادر قزوینی ارسال کرده که در میان زباله‌ها به دنبال یک لقمه نان حلال برای فرزندان خود است.



منبع: محمد قزوینی - قزوین

 

yjc.ir

 

 

 

لینک مستقیم به مطلب میم مثل مادری زجرکشیده! + فیلم و تصاویر :

 

 


[ پنج شنبه 95/10/23 ] [ 11:23 صبح ] [ محمد علیخانی ] [ نظرات () ]
.: کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به خیارج است :.

درباره وبلاگ

من یک خیارجی هستم
لینک های ویژه

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 163299